środa, 16 sierpnia 2017

Colours


Witajcie:)
Jak już się zapewne domyślacie tematem dzisiejszego postu są kolory. Aby ułatwić sobie pracę przygotowałam kilka kart które mi w tym pomogą:) Właściwie jest to temat z przypadku gdyż zaczęło się od gry z kolorowymi lodami którą stworzyłam specjalnie dla mojego syna Olivera.


Szybko okazało się że gra jest fantastycznym pomysłem na zarówno naukę jak i powtórkę nazw kolorów:)

Co znajdziecie w paczce?

- karty obrazkowe z kolorami w języku polskim oraz angielskim do wyboru
- karty obrazkowe z kolorami oraz przedmiotami w danym kolorze polskie i angielskie
- lesson plan czyli scenariusz zajęć z języka angielskiego
- worksheets czyli karty pracy w języku angielskim i polskim
- gra "Ice cream" należy wydrukować karty które wyglądają tak:


Dziecko losuje kartę i wg niej "układa loda", w parach można bawić się tak, że jedno dziecko mówi po kolei kolory z karty, a drugie układa. (karty z "gałkami" lodów proszę wydrukować podwójnie)
- Scenariusz zajęć - należy rozpisać na kilka zajęć języka angielskiego.

DOWNLOAD/POBIERZ





6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne materiały!! A mi brakowało czegoś nowego o kolorach, szczególnie fajnie są zrobione flashe z poszczególnymi kolorami. Będę śledzić blog na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Oczywiście zapraszam do zaglądania na bloga:)

      Usuń
  2. Bardzo piękne materiały, dziękuję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger