czwartek, 11 stycznia 2018

Transportation



Ciekawy temat, rzadko stosowany na zajęciach. Materiały powstały prawie rok temu, i w końcu doczekały się miejsca na blogu:) Wcześniej mogliście je znaleźć na FB. Znajdziecie tu :










Kiedyś gdzieś widziałam "prawo jazdy" dla dzieci. Postanowiłam pomysł "podchwycić" i zrobić własne na zajęcia. Rozdaje je dzieciom przy okazji wprowadzania piosenki "Wheels on the bus" Niby takie nic a jednak:) Dzieci lubią takie rzeczy, zawsze to jakiś pomysł na urozmaicenie zajęć;)



Do dobrej zabawy potrzebujemy jeszcze muzyki:)




























4 komentarze:

  1. Witam, zarówno moje przedszkolaki jak i ja uwielbiamy Pani materiały :) Czasami mam jednak problem z ich pobraniem- po kliknięciu w odnośniki pojawia się komunikat 'brak dostępu'. Tak jest i przy temacie Transportation :( czy istnieje możliwość ponownego ich udostępnienia? Byłabym baaardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety google podmienia dla bezpieczeństwa linki, ale jeśli pani przy komunikacie o dostępie poprosi o niego to zawsze udostępniam:)

      Usuń
  2. wyskakuje odmowa dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety linki aktualizują się i trzeba prosić o dostęp, ale to nie jest problem gdyż na bieżąco go daje po wysłaniu prośby

      Usuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger