niedziela, 21 października 2018

Halloween



Witajcie:)

Wielkimi krokami zbliża się Halloween. Zapewne niektórzy z was mają te święto na uwadze podczas realizacji zajęć. U mnie oczywiście akcent musi być:) W tym roku bez balu, ale na zajęciach trochę poskaczemy.

W ubiegłym roku dałam wam sporą porcję materiałów. Które znajdziecie TU


Podobała wam się wówczas "przeróbka" książki "Brown Bear, Brown Bear What Do You See?"
W tym roku mam dla was nową propozycję książki która w nastroju Halloween wprowadzi nas w świat "The very hungry....." czyli nic innego jak przeróbka cudownej caterpillar.



Poza książką polecam również grę "Halloween Stew". Dzieci dostają "przepis" oraz kociołek. Losują produkty, jeśli mają je w przepisie "wrzucają" do kociołka. Zwycięża osoba, która pierwsza zbierze wszystkie produkty. To jakie duże chcecie wydrukować zależy już od was.




Jeśli chcecie przećwiczyć dodatkowo liczenie to mam jeszcze karty z cyframi.


Oczywiście niemożna zapomnieć o kultowej grze "Who stole the cookie" w przerobionej wersji z "pumpkin". Osobiście "podchwyciłam" pomysł zakrętek od słoików od Marysie z Head full of ideas
i zrobiłam wersję gry która nie tak łatwo da się zniszczyć. U mnie karty wklejone na rzepy, aby zakrętki wykorzystywać uniwersalnie. 





3 komentarze:

  1. Droga Magdo!
    Bardzo się cieszę, że istnieją tak wspaniali, twórczy ludzie jak Ty. Chcę Ci serdecznie podziękować za Twoją pracę, pomysły, którymi się dzielisz z innymi i dzięki którym moje zajęcia z angielskiego są ciekawe, atrakcyjne dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger