sobota, 30 września 2017

Autumn Games



Witajcie;)
Tematyka jesienna jest bardzo obszerna. Możemy uczyć dzieci części garderoby, rodzaje pogody, kolory, nazwy pór roku itd. Bardzo ważną częścią zajęć jest po prostu dobra zabawa. Mieliście okazję - jeśli nie to zachęcam - przeczytać wpis poświęcony temu zagadnieniu, gdzie dzieliłam się z wami całkiem pokaźną ilością materiałów;) Wpis znajdziecie tu.
Dziś mam dla Was pomysł na zabawy:)

Autumn Scavenger Hunt

Prosta, ale zarazem fascynująca zabawa. Drukujemy "listę" rzeczy które musimy znaleźć (ja wydrukowałam jedną na dwie osoby - dzieci bawiły się w parach) oraz taką ilość obrazków aby dla każdej osoby/pary starczyło. Aby uatrakcyjnić zabawę dałam dzieciom niezbędne do zabawy elementy : torebki (ja miałam takie od prezentów) a do nich włożyłam kredki do zaznaczania znalezionych skarbów oraz listę. Karteczki z poszukiwanymi elementami rozrzuciłam po sali. Było wiele emocji i ogromna dyskusja podczas sprawdzania zebranych skarbów. Dzieci nazywały zdobycze w języku angielskim co znaczyło, że znają poznane słownictwo:) Usłyszałam : Kto ma tree? albo Czy komuś brakuje hedgehog?:) 

DOWNLOAD


Mirror

Kiedyś gdzieś w internecie widziałam grę "Mirror" i postanowiłam takową zrobić w wersji jesiennej:) Wydrukowane i zalaminowane karty rozkładamy na podłodze. UWAGA!!! karty drukujemy podwójnie, gra jest dla dwóch osób, gdzie każda z nich ma własne pole gry.
Jak gramy? nauczyciel mówi na jaką kartę skaczą dzieci, można zmieniać tempo, dzieci stoją przodem do siebie, a ich pola są lustrzanym odbiciem.

DOWNLOAD





Miłej zabawy;)


6 komentarzy:

  1. dziękuję...zainspirowałaś mnie do zrobienia czegoś podobnego, ale już w innym temacie, bo jesień już opakowana pomocami :)
    Pozdrawiam Julita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) Jeśli będziesz miała ochotę podzielić się swoim pomysłem to zapraszam do grupy "Busy Bee - scenariusze zajęć, rozkłady materiału i inne" Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny pomysł i materiały! Dziękuję za inspirację! Biorę na moje najbliższe zajęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger