piątek, 3 grudnia 2021

All about Christmas


Zdarza się, że czasu brak, a pomysłów jest sporo😊 Tak było też tym razem. 





Brakowało mi materiałów do zajęć, często korzystam z materiałów niekoniecznie stworzonych do nauczania języków obcych. W związku z tym stworzyłam "chmurę pomysłów" gdzie zapisywałam to co akurat wpadło do głowy😊 Z pomocą oczywiście przyszła CANVA w której te cudowne materiały powstały. 

Pośród materiałów znajdziecie:

👉 flashcards w dwóch odsłonach: z podpisem i bez podpisu





👉 memory






👉 gry






👉 karty wyrazowe

👉 prezentacje w formie pdf - możemy je użyć jako prezentacja na tablicy; jako plakaty; jako kolejne ilustracje do rozmowy na określony temat





DOWNLOAD


Mam nadzieję, że materiały przydadzą się😉








 

17 komentarzy:

  1. Rewelacja!! Świetna robota! I ogromne ukłony za dzielenie się za free!! Mam nadzieję, że dobro do Ciebie wraca!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne materisły, serdeczne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne, kolorowe, uzyteczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Magdo, przyznaję,że to nie pierwsze materiały Pani autorstwa z jakich korzystam. Bardzo, bardzo dziękuje, Życzę Wesolych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zawsze jak tylko coś mi do głowy wpadnie to oczywiście dzielę się na blogu:)
      bo skoro mam ja, to mogą mieć inni;)

      Usuń
  5. wspaniałe materiały, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karty, świetne zadania. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mogę spytać jak wykorzystujesz grę Hungry Santa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do utrwalania słownictwa. Czasami jest śmiesznie gdy okazuje się że Mikołaj połyka zabawkę;)

      Usuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger