środa, 8 sierpnia 2018

Dokumentacja nauczycielska bez tajemnic



Pamiętacie mój segregator przedszkolny? Jakiś czas temu pokazałam wam jak to u mnie wygląda:) W tym roku będzie podobnie. To co widzicie w jego wnętrzu po kolei wam przedstawię poniżej:

Poems....


Pierwsza ilustracja to nic innego jak zbiór wierszy, rymowanek i zabaw paluszkowych w jednym. Nie jestem ich autorką - są one "znalezione" w internecie i wykorzystywane przeze mnie podczas zajęć. Myślę, że warto mieć coś takiego w swojej teczce, w końcu człowiek nie komputer żeby mieć bazę danych w głowie:)

Singing English



Jest to projekt który bazuje na piosenkach Super Simple Song. Jest ich wiele i warto je wykorzystywać. Wprowadziłam go z powodzeniem gdyż dzieci uwielbiają te proste piosenki.

Plan pracy

Tu właściwie nie ma co wiele opisywać, gdyż wszystko co się tu znajduje udostępniłam dla was w poście Ramowy plan pracy - czyli dobra organizacja część II


A więc.... Jeśli chcesz być dobrze zorganizowana, mieć super teczkę i wszystko na miejscu - te wskazówki będą niezbędne:) Powodzenia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger