sobota, 19 października 2019



Witajcie!
Lubicie czytać dzieciom? Bo ja uwielbiam, moja biblioteczka zawiera mnóstwo tytułów znanych i mniej znanych autorów. Książki wprowadzają dzieci w świat magii. Pomagają zrozumieć niezrozumiałe i zobaczyć to czego nie dostrzegają.
Książka w ręku nauczyciela może być jednym z najskuteczniejszych środków przekazu wiedzy. Zapewne nieraz mieliście sytuacje gdy czytacie, a dzieci skupiają się, rozumieją ogólny sens, potrafią śmiać się czy komentować czytany tekst. Naprawdę niedużo trzeba aby dziecko zrozumiało co się wydarzyło w opowiadaniu. Wystarczą kolorowe ilustracje, stworzenie dobrych warunków do słuchania, wprowadzenie i oczywiście niewielki talent aktorski nauczyciela:)
Dziś chciałabym wam przedstawić kilka książek które ostatnio nabyłam na portalu aukcyjnym za niecałe 60 zł z przesyłką. Nie musimy zaopatrywać się w nowe, pachnące drukarnią egzemplarze. Ja kupuję używane.

When I dream of Christmas - Oakley Graham

Książka zakupiona oczywiście pod kątem świąt, będzie magicznie;)






Alone in the woods - Ian Beck 

Książka może być fajną bazą zajęć z okazji Dnia Pluszowego Misia, albo po prostu przerywnikiem w zajęciach.




One ted falls out of bed - Julia Donaldson and Anna Currey





The magical toy box - Melanie Joyce and James Newman Gray

Może być ona bazą do tematu o zabawkach, wystarczy zrobić magiczne pudełko na zabawki, dodać karty obrazkowe piosenkę i kilka zabaw... zapewne dzieci będą zachwycone:)





Whatever next! - Jill Murphy

Nie wiem dlaczego, ale ta niepozornie wyglądająca okładka zachwyciła mnie od razu. Zakochałam się w tym misiu. Prosty tekst i góra pomysłów na wykorzystanie tej książki na zajęciach...kto wie? może zbudujemy rakietę i polecimy w kosmos...?")  





Ginger - Charlotte Voake








Pip and Posy The big ballon - Axel Scheffler 

Jest to seria książek o dwójce przyjaciół które mają różne przygody. 





Pip and Posy The super scooter - Axel Scheffler 








Mam nadzieję, że tym postem zachęcę was do rozbudowywania waszej biblioteczki:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger