poniedziałek, 2 marca 2020

WILD ANIMALS

Ostatnio postanowiłam odświeżyć nieco kolekcję kart. Dzieci szybko się nudzą zwłaszcza jeśli coś widzą po raz kolejny. Planując miesiąc z "wild animals" zaprojektowałam nowe, kolorowe kart, karty do memory czy bingo. Wielu zwierzaków zapewne jeszcze nie ujęłam, ale nie martwcie się tym, gdyż w miarę możliwości "dorobię" brakujące. Ciekawa jestem jak wam się podobają?:)











Oczywiście nie może zabraknąć mojego ulubionego "mystery box"


DOWNLOAD

Zdradzę wam przepis na fajną zabawę;)


Znikająca karta

Wyobraźcie sobie minę swoich uczniów kiedy mówicie, że pudełko jest magiczne, a przedmioty w jego środku znikają:) Na czym polega magia? Otóż moje pudełko ma podwójne dno:):) (takie które usztywnia pudło) Wkładam kartę pokazuję wszystkim że tam jest po czym zagaduje ich przekładam kartę pod drugie dno i puszczam w "obieg" w kole, tak aby każde z dzieci mogło je trzymać. W tle leci piosenka (u mnie jest to "pass the beanbag") na hasło STOP w piosence osoba która je trzyma musi otworzyć, a tam..... niema nic! Wtedy należy "odczarować" aby karta powróciła (ten sam proces)

➤ Jakim zwierzęciem jesteś?

Tu oczywiście chodzi o utrwalenie nazw zwierząt w języku angielskim. Dzieci losują po jednej karcie z kuferka. Siadają w kole kładąc kartę przed sobą. nauczyciel wypowiada nazwę wybranego zwierzaka, a dane dziecko wychodzi na środek i prezentuje jak ono się porusza czy wydaje dźwięki:)

Jaki to zwierzak?

Rozkładamy kilka kart w sali (ilość zależy od ilości nagrań dźwięków jakie wydają zwierzęta). Włączamy dźwięk a dzieci odszukują i nazywają zwierzę. 

Karta lupa

Kartę "lupę" przykładam do kart ze zwierzakami, zadaniem dzieci jest zgadnąć nazwę zwierzaka po jego małym elemencie:)







2 komentarze:

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger