poniedziałek, 23 marca 2020

My community




Witajcie!

Mam nadzieję że spodobają się wam nowe materiały jakie dla was stworzyłam:) Mogą być fajną zabawą podczas zajęć powtórzeniowych, wprowadzeniem do nowego tematu, ale również przerywnikiem w ciągu dnia:)

Materiały stworzyłam tak, aby można było dopasować je do nauki w każdym języku:) W paczce znajdziecie:


  • 16 kart ze sklepami
  • 8 kart z produktami
  • pusty blankiet do wypełnienia nazwami sklepu w języku w którym uczysz
  • zasady użytkowania





Tu znajdziecie natomiast karty z zawodami: 




W planach mam stworzenie tego materiału w wersji online, więc zachęcam do obserwowania bloga:) 



4 komentarze:

  1. W jakim programie przygotowuje Pani swoje materiały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu jednocześnie:) są to popularne z office ale i też te do obróbki wektorowej. Często też korzystam z programów w wersji online jak np. Canva.

      Usuń
  2. Dzień dobry,świetne materiały! A skąd można pobrać nazwy do sklepów? Czy są może dostępne? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ każdy z nas używa różnych nazw nie wstawiałam listy dając możliwość wyboru. Można ją przygotować w Word:)

      Usuń

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger