piątek, 14 sierpnia 2020

Kalendarz dla nauczyciela

 


Ile razy mieliście tak, że kupiliście kalendarz, który okazał się nietrafionym zakupem?

Ile razy kupiliście kalendarz bo ktoś go polecił, albo wydawało się wam, że ten zakup będzie tym czego szukaliście?

No cóż....

Powiem wam, że nie jesteście sami:) 

Jestem wychowawcą grupy przedszkolnej oraz nauczycielem języka angielskiego. Nie znalazłam jeszcze idealnego kalendarza! Z roku na rok coraz gorzej..... Oczywiście kalendarze oferowane przez wydawnictwa są słodkie, mają piękną grafikę czy sztywną okładkę, ale..... No właśnie! Zawsze jest jakieś ale. 

Koniec z kupowaniem nietrafionych kalendarzy!!!


W tym roku postanowiłam, że żaden kalendarz mnie nie zdenerwuje 😂 Jakkolwiek to brzmi 😛
Zakasałam rękawy i rozplanowałam co trzeba:
  • kalendarz dni z miejscem na wpis jest potrzebny
  • postanowiłam zrobić również kalendarz urodzin dzieci z grupy - zawsze zapominałam żeby zerknąć w pracy i... 😁
  • miejsca na notatki.... ciągle coś notuję
  • kalendarz mieszczący się na jednej stronie - ważne kiedy szybko chcesz coś znaleźć 
  • kolejna rzecz! mój ulubiony kalendarz nietypowy. Zamieściłam święta nietypowe które mnie interesują
  • lesson plan - w związku z korelacją treści programowych, dostosowuję tematykę z języka angielskiego do tej którą mają dzieci z wychowawcami. Jeśli zaplanuję to wcześniej - bardzo ułatwi mi to pracę 😉
  • nie zabrakło oczywiście miejsca na nr telefonu czy zapisanie adresu....
  • przekładki z nazwami miesięcy są przedstawione przy pomocy pięknych grafik i zalaminowane - starczą na więcej niż rok

Co w tym fajnego?


Najfajniejsze jest to, że zaplanowałam to co chciałam. I wiecie co? Jak czegoś mi zabraknie, zwyczajnie to dorobię😁  
A jeśli mi się coś nie przyda? Wyjmę. 
A jeśli będę potrzebowała kalendarz na przyszły rok? Etui i przekładki zostają, a resztę zwyczajnie dorobię....może z innymi pomysłami?

Szczegóły....


  • Mój kalendarz jest formatu A5 - mniejszy mógłby nie pomieścić wszystkiego co chcę, natomiast większy zajmuje zbyt dużo miejsca.....
  • Drukowałam go na drukarce Brother J-105 - a więc w warunkach domowych 😉
  • Papier A5 zakupiłam w zwykłym sklepie z artykułami szkolnymi
  • Etui kupione na Allegro - koszt ok 50-100 zł ale starcza na bardzo długo.... alternatywą może być segregator z wiotką okładką
  • dziurkacz na 6 otworów zakupiony w sklepie internetowym
  • dodatki takie jak fajne spinacze, karteczki indeksujące kupuję w tanich sklepach

Mój kalendarz

















Pomocne strony:

Masz pytania? Pisz!

Ps. Jeśli znajdziesz błąd, poinformuj mnie proszę😀



1 komentarz:

Copyright © 2016 Busy Bee , Blogger